Ändrade flygtider

För någon dag sen fick jag & hjärtat hem ett brev från fritidsresor. Det stod att flygtiderna var ändrade..

Egentligen skulle planet ha lyft 6 på kvällen. Det tyckte jag var ganska tidigt & hoppades på att tiden skulle ändras till den senare. Men nej då. Varför ens hoppas på något? I brevet stod det att det hade ändrats till 12.55! Helvete. Då sover vi alltså hela natten innan & kliver upp runt 6 på morgonen. Planet lyfter kl1 & flygtiden är på ca 11 timmar. Då lyfter vi på dagen & är framme på morgonen eftersom det skiljer 6 timmar. Det känns verkligen inget kul alls. Eftersom jag är helt sjukt flygrädd hade jag hoppats på att få åka sent så man kunde sova på planet, men nu kommer jag inte kunna sova alls. Jag kommer ha panik i 11 timmar. Skit..

Men för att fira att det är så långt kvar innan vi ska åka så tiderna kanske hinner ändras igen, lägger jag ut en bild på planet. :)





Kommentarer
amanda

heheheh lycka till hörru ;) <3

2010-08-31 @ 17:29:40
URL: http://maandiiiss.blogg.se/
Anonym

jo man tackar! d;

2010-08-31 @ 19:39:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0