20mil bort

Idag var det första dagen i skolan med riktiga lektioner. Tråkigt men sant. Imorgon & varje tisdag framöver börjar man 12.35 i alla fall, väldigt skönt!

Efter skolan idag följde jag med älskling ner till Uppsala & lämnade av honom där. Jag fick samtidigt en D&G deospray av hans mamma. Perfekt med tanke på att jag köpte parfymen här om dagen. Tack så mycket! :) Jag lägger nog ut en bild på parfymen samt sprayen imorgon!

Känns surt att gå i skolan medans Martin ska praktisera 8 veckor på Jumbo Stay också.. Jaja, han kommer hem till helgen för lite mys. Puss♥

Lägger ut en gammal gullig cp spegelbild på det! Godnatt :)




Kommentarer
Martin

Aww älskling!

Jag saknar dig jättemycket men kolla in min blogg så skriver jag vad jag gör varje dag! :)

Jag ringer dig såklart med, älskar dig puss <3

2010-08-30 @ 23:33:17
URL: http://www.readytotakeoff.webs.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0